torsdag 1. mars 2012

Vinterilderen 2012 - del.2

Her kommer bilder av premiebordene som Arrangsjørene har stelt sammen :DSyns dem har gjort en utrolig bra jobb med sponsing til loddsalget og Premiene og sløyfene var helt fantastiske, kjempe fint alt sammen!! :D

På hver utstilling så har folk stands hvor man kan kjøpe mye forskjellig, her er dem jeg ikke veit hva heter :
Og her kommer dem jeg veit er :^^Marte sin stand, Anbefaler hennes ting på det sterkeste!! det er av skikkelig kvalitet og jeg har ikke en ting som mine ildere ikke elsker!! :D




Marte har ikke nettbutikk, men du finner henne på facebook HER!^^FerretLove har masse, masse, masse kult, det er Sara Edsler som har denne butikken og du finner mer HER og kommer du ikke inn der så finner du henne som link på navnet hennes :)^^Og ZOOPER var der, min favoritt nettbutikk som du finner HER :D

Ingunn Jordal hadde favoritt standen min denne gang, hun hadde nemlig loppemarked og det var så mye fint og det var KJEMPE BILLIG!! jeg stakk av med 11 av favorittballene til Merimee & 2 trekk til FN buret + småting *FORNØYD*JEG ELSKER UTSTILLINGER!! :D <33

Ingen kommentarer: