onsdag 14. september 2011

Lenge siden - oppdatering!

i sommer har jeg passa 4 ildere :
Rocky <3

Rocky fallt jeg helt for, herligere kar har jeg aldri vært borti, jeg ble så glad i denne lille pelspølsa og jeg savner han og håper jeg får passe han igjen <3


NR.2 var Leah <3Jeg må ærlig innrømme at det er det verste ilderpasset jeg har hatt, tror virkelig ikke at hun likte meg, hu gikk mot meg bare for og bite og hu beit HARDT! Hun sultestreika i 7 dager og jeg tror hun ble aggressiv av det + det at hun ikke likte meg!
Og nr.3 & 4 var Koda & Brienne <3
Dem har jeg desverre ingen bilder av da kameraet mitt har streika og det er sååå synd, for Brienne var helr rå på leking og jeg hadde fått 100vis av bra bilder av hu!! Koda var også leken, nydelige gutten <3 Koda har jeg møtt før! Håper på og få passe dem igjen!!
Ellers har jeg passa 10 kaniner, 1 høne, 2 hunder & 2 katter i sommer :)

2 kommentarer:

Marie Botilsrud sa...

Heihei! :D
Ser du passer ildere. For jeg er nemlig på utkikk etter en person med din erfaring!Er så redd for å la noen andre passe på han, pga manglene erfaring og info hos mange, men du har jeg sett mye av på mange forsskjellige "ildersteder" på nett, så tenkte litt på deg.. Er det mulig å få litt hjelp av deg til pass..? Jeg spør egentlig ganske rett på nå, men det er vel kanskje sånn jeg får svar også! :D

Mvh Marie Botilsrud

Caroline sa...

Kjempe koselig at du tar kontakt :D
Jeg er på ferie ut året nå, men når jeg kommer hjem på nyåret så kan jeg seff det :D blir bare happy når jeg får lov ;) <33
Lette etter deg på facebook og TROR det var deg jeg skrev til, så bare legg meg til som venn, så kan vi snakkes mer der :)
http://www.facebook.com/profile.php?id=1319705297#!/profile.php?id=1319705297