lørdag 16. april 2011

Trenger hjelp!! KRISE!!

Det har seg sånn at jeg må inn på rikshospitalet på hud avd da min psoriasis har spredd seg som ild i tørt gress!
Det er da uvisst hvor lenge jeg blir der, da det kommer an på hvor fort huden blir bedre..
Jeg har da 2 ildere som er mine egne (Vanja & Merimee) som jeg trenger pass til, Hadde vært fint med en som bor i Oslo, som kunne kommet med dyra på besøk til meg menst jeg er der,
MEN så har jeg også 2 ildere til på påske-besøk,
Kunah sin eier bor i Oslo, men er i Spania fram til 28 april og jeg får desverre ikke tak i henne nå!
Mayu er fra Hamar og hu er i Molde på jobb-oppdrag og hun skal passes til 24 april. Er det noen snille mennesker som kunne tenke seg og ta alle, eller en, eller to?? Det hadde vært fint om alle kom til samme plass og at det er i Oslo området, sånn jeg kan levere dem på vei til Rikshospitalet.
Hadde jeg visst dette på forhånd, så hadde jeg selvfølgelig ikke tatt til meg pass.. Men sånn ble det og nå trenger jeg hjelp fra dere,
da jeg nekter og innlegges før dyra har fått et sted og være! MVH Caroline Severinsen - 94786856

Ingen kommentarer: